آهنگ جدید امین بانی به نام «یک خواب میخواهم فقط در سایه ی خاموش تو»


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

متن آهنگ امین بانی یک خواب میخواهم فقط در سایه ی خاموش تو

یک قلب من دادم به تو

یک درد پس دادی به من

زنده نبودم قبل تو تا تو نفس دادی به من

نام مرا که عاشقم از خاطرات خود بپرس

بنشین کنار بغض من از هرچه شد بی تو بپرس

در زیر باران با چشم گریان

امشب دو چندان دلتنگم ای عشق

با قلب بیمار در خواب و بیدار

با شوق دیدار دلتنگم ای عشق

یک خواب میخواهم فقط در سایه ی خاموش تو

جایی برای زندگی اندازه ی آغوش تو

دوری ولی زیبای من من در کنارت مانده ام

با هر بهاری که گذشت چشم انتظارت مانده ام

در زیر باران با چشم گریان

امشب دو چندان دلتنگم ای عشق

با قلب بیمار در خواب و بیدار

با شوق دیدار دلتنگم ای عشق

 

 آهنگ جدید امین بانی به نام «یک خواب میخواهم فقط در سایه ی خاموش تو»





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 130
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
ن : اخبار رسمی
ت : سه شنبه 24 بهمن 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');